خانه
خدمات آزمایشگاهی
صنایع غذایی
آرایشی و بهداشتی
مواد اولیه
صنایع سلولزی
فراورده های طبیعی
آنالیز دستگاهی
میکروبیولوژی تخصصی
خدمات پژوهشی
خدمات آموزشی
درباره ما
تماس
تماس با ما
ثبت درخواستها
پیگیری درخواستها
درخواستها، نظرات، شکایات و پیشنهادات مشتریان
مدیریت شکایات یک امر مطلوب تجاری برای تضمین ارائه ی خدمات عالی به مشتری در آزمایشگاه کنترل مرکزی می باشد. مدیریت شکایات بخشی از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است و به ارائه خدمات به مشتریان در درازمدت و نیز تقویت رابطه با آنها کمک می نماید. از دیدگاه آزمایشگاه، هدف اولیه مدیریت شکایت، رضایت فرد یا افرادی که شکایت را ارائه کرده اند و در مرحله بعدی بدست آوردن بینش در خصوص نقاط قوت و ضعف شرکت یا سازمان می باشد. باید توجه داشت که یک سیستم مدیریت شکایت را زمانی می توان موفق و کارآمد دانست که بتواند بینش بدست آمده از نقاط ضعف سازمان را به منظور بهبود فرآیند های موجود و پیشرفت سازمان در ارائه خدمات مورد استفاده قرار دهد. از این رو وجود یک سامانه شکایات برای هر شرکتی و یا سازمانی که نمیخواهد مشتریان خود را از دست بدهد الزامی است.
نوع درخواست
*
درخواست
پیشنهاد
نظرات
شکایات
حوزه مورد نظر
*
زمان آزمون
شیوه نمونه برداری
رفتار سازمانی
مسائل فنی
پشتیبانی
روش آزمون
مدارک کیفیت
مالی
وضعیت نمونه
*
نمونه را تحویل نداده ام
نمونه در حال آزمون
پایان آزمون/ عدم دریافت پاسخ
دریافت پاسخ آزمون
بدون نمونه
نوع شخصیت
*
حقیقی
حقوقی
نام و نام خانوادگی
*
کد ملی
*
تلفن ثابت
*
تلفن همراه
*
ایمیل
*
نام شرکت
*
سوابق کار با آزمایشگاه
*
بار نخست
1-5 سال
5-10 سال
بیش از 10 سال
نوع شرکت
*
تولیدی
بازرگانی
آزمایشگاه همکار
سایر
حوزه کاری
*
مواد اولیه
فراورده
خدمات مشاوره
زمینه کاری
*
غذایی
آرایشی و بهداشتی
دارویی
مواد اولیه
فراورده طبیعی
سایر
تاریخ پذیرش
*
Date Format: YYYY slash MM slash DD
تاریخ گزارش
*
Date Format: YYYY slash MM slash DD
شماره گزارش
*
پیام شما
*
مستندات
کد امنیتی
Comments
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .